
Bezbednosni izazovi sa kojima se susreće sektor lučkog i pomorskog saobraćaja su neki od najraznovrsnijih s obzorom na vrste pretnji koje su prisutne i veličinu ove oblasti.
Kretanja ljudi i robe drumskim i železničkim saobraćajem često su bila meta kako terorista tako i organizovanog kriminala. Skala udela pojedinog sektora može se videti na prognozama da će do 2013. godine globalna drumska i železnička industrija biti prisutna sa preko 2,6 biliona dolara. Samo u SAD preko 14 miliona ljudi koristi transportne sisteme svakog dana. Postoji preko 2000 velikih luka širom sveta i preko 18 miliona kontejnera koji su u stalnom pokretu. U 2009. godini sektor brodskih krstarica prevezao je preko 17 miliona putnika.
Luke moraju da se zaštite od velikog broja pretnji koje su vrlo raznovrsne, od brodskih nosača do podvodnih pretnji, od krađe i vandalizma do piraterije. Ne samo što moraju da ispune stroge regulative kao što je Međunarodni brodski i lučki bezbednosni kod (ISPS), već moraju ispuniti zahteve regulativa pomorskog saobraćaja kao što je Bezbednost života na moru (SOLAS).
U prevozu, veličina industrije dovodi do izazova kako u opsegu ranjivosti tako i obimu putnika i tereta koji bi trebalo biti zaštićeni, stvarajući potrebu za sistemima koji se mogu prilagođavati u skladu sa zahtevima.
Rad sa potencijalno opasnim materijama i praćenje potencijalno rizičnih procesa su samo neka od važnih pitanja po zdravlje i sigurnost sa kojima se zaposleni susreću. Stoga je postojanje kamera za video nadzor postavljenih efikasno tako da snimaju video u visokoj rezoluciji od suštinskog značaja za alate za upravljanje kojima se utiče na siguran i efikasan rad u ovakvim postrojenjima. Video snimci se mogu brzo prebaciti na DVD/USB za sve kasnije istrage ili potraživanja osiguranja.
Rad na mestima visokog rizika zahteva zaposlene koji su prošli stroge treninge pre nego što su stupili u rad na poslovima u vezi sa ovim rizičnim materijama. Kontrola pristupa može regulisati pristup određenim delovima, zabranjivati pristup zabranjenim sadržajima sve dok se kompletno ne završi trening, tako uticati na bilo koje povećanje rizika u vezi sa zdravljem i sigurnošću.
CCTV rešenje za video nadzor stvara mogućnost za praćenje granica posmatranog područja, kontejnerskog parka i zgrada lučkog terminala. Snaga i fleksibilnost Tyco CCTV proizvoda znači da isti sistem može biti upotrbljen za praćenje brodova u pristaništu, što mogu biti zahtevi kako bi se ispunili SOLAS regulativa.
Kontrola pristupa može ograničiti pristup osetljivim područjima i CCTV sistem video nadzora može pomoći u prepoznavanju sumnjivih aktivnosti. Kada se povežu međusobno i sa ostalim sistemima kao što je detekcija upada, požarni sistem i sisteme ozvučenja i razglasa, Tyco rešenja postaju snažna komandna i kontrolna aplikacija koja omogućava korisnicima da detektuju, prate i odgovaraju na događaje na najsigurniji i najefektivniji način.
Kontrola pristupa je veoma važan deo bezbednosnog okruženja u sektoru lučkog i pomorskog saobraćaja i stvara priliku za kontrolu i praćenje zaposlenih u zabranjenim područjima. To pomaže lučkim vlastima da ispunjavaju standarde međunarodnog brodskog i lučkog bezbednosnog koda ISPS. Mogućnost rada Tyco CCTV sistema video nadzora i sistema kontrole pristupa preko IT infrastrukture je poseban benefit u luci koja ima zahtevne geografske karakteristike i velike površine koje bi uticale na značajno povećanje troškova kada bi se koristili individualni sistemi.
Opcija integracije Tyco sistema je moguća ne samo na fizičkom (kabliranje) nivou već i na aplikativnom nivou gde CCTV video nadzor, kontrola pristupa i sistem za detekciju upada mogu biti umreženi kako bi omogućili formiranje jedne tačke u sistemu iz koje se prate sva dešavanja. Tyco princip integracije omogućava korisnicima lučkog i pomorskog saobraćaja da obezbede zabranjena područja, detektuju i analiziraju incidentne situacije i upravljaju ovim incidentima efikasno u cilju zaštite putnika i robe koja se prevozi.